Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki dysk ssd do PC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki dysk ssd do PC
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 11 Jan 2015 22:38:47 +0100
Dnia Sun, 11 Jan 2015 20:24:58 +0100, marfi napisał(a):

> Użytkownik "JoteR" <usenet@interia.eu> napisał w wiadomości

>   Od dwóch lat mam W8 (teraz W8.1) razem z plikiem hibernacji (ok 13GB)
> plikiem wymiany (2GB) na dysku 64GB i wolnego pozostaje 14GB.
> Wszystkie niezbędne programy również na SSD.

To u Ciebie. U mnie po postawieniu na SSD wszystkiego, co na nim ma stać, z
235GB zostało 63GB wolnego. Wobec czego to, że Tobie coś wystarcza nie
oznacza, że każdemu wystarczy.

[ Sam nie wiem co jest gorsze: bycie alkoholikiem czy seksoholikiem?       ]
[ W pierwszym przypadku Ci nie staje, w drugim nie ma czasu wypić...       ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]