Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki dysk ssd do PC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki dysk ssd do PC
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 17 Jan 2015 16:39:07 +0100
Dnia Sat, 17 Jan 2015 15:47:47 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

> U mnie Win 7 x64 zajmuje juz 39GB (po czterech latach), "program files" ma
> 6GB i "program
> files x86" ponad 30 GB. Dysk 64 GB juz by tylko na to nie wystarczyl, a gdzie
> reszta?

IMO XP od W7 niewiele się różni pod względem apetytu na przestrzeń
dyskową.  A wy jesteście prawdziwymi talentami w zaśmiecaniu dysku.  Na
dobitkę tę swoją wadę usiłujecie usprawiedliwić, twierdząc że inaczej
nie można. Zdumiewające! I nawet dla własnej ciekawości (o mojej nie
wspominając) nie chcecie sprawdzić co wam tak spuchło w kat. Windows
naprzykład. No, chyba że macie pagefile na 16GB i hiberfile na 25 :)
Nawet Program Files jest trudno tak wypchać jak powiadacie :) No, może
jak się trzyma kilkadziesiąt gier na dysku, czego ja nie znam bo nie
gram.
--
Jacek