Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] naprawiacie monitory?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] naprawiacie monitory?
From: "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl>
Date: Tue, 13 Jan 2015 03:38:48 +0100

Użytkownik "platformowe głupki" <NOSPAM_testowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:m8jrfp$60v$2@node2.news.atman.pl...
tak zapytam, czy na tej grupie są osoby naprawiające monitory i drukarki komputerowe?

Dzisiaj właśnie naprawiałem Samsunga 17", dwa "spucjnięte" elektrolity, wymiana jakieś 30minut, kondensatory wylutowałem ze starej płyty głównej. :-) Co ciekawe najczęściej padają własnie Samsungi (kondensatory). Raz miałem monitor 17" Iiyama gdzie padł tranzystor w inwerterze, ale tak naprawdę wyprodukowany był przez Acera. :-) LG, Benq, Hundai - nie spotkałem się jeszcze z uszkodzonym LCD.