Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Drukarka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Drukarka
From: Konspirator <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com>
Date: Wed, 31 Dec 2014 12:02:52 +0100
Hejo Grupo,
temat pozornie banalny, ale... no właśnie – nie do końca.

Wyjechałem z domu, dwie drukarki Epsona działały.
Wróciłem (po miesiącu?) i stara krzywo wcina papier i plami go jak kobieta przy okresie, tyle że na czarno, no a nowszej nie podoba się w głowicy jeden pojemnik z tuszem. Czerwony. Niezależnie czy oryginalny czy zamiennik. Nie i kropka.

Wobec czego dwie przyzwoite drukarki poszły się paść. Epson.
(Pod moim nadzorem drukowały normalnie, ale nie ma w domu nikogo, kto byłby zdolny je zepsuć, więc podejrzenie padło na zmianę temperatur; nieszczelne okna, i tak dalej. Nic mądrzejszego nie wymyśliłem, ale mniejsza o to.)

Trzeba kupić nową. Głównie tekst, więc teoretycznie jakiś laser czarno-biały by mnie zadowalał, ale od czasu do czasu przydałoby się wydrukować coś fotograficznego. Funkcja kopiowania/kserowania też przydatna. A i skanowania zdarzało mi się używać.

HP odpada. Epson już chyba też. Zatem co? Brother? Jeszcze nie miałem do czynienia z tą firmą.

Gdybym miał pewność, że drukarka mi nie wysiądzie dzień po gwarancji, to bym tego nie pisał. Wiadomo, że co jakiś czas trzeba zrobić upgrade, ale bez przesady. Starsza Epsona działała bodajże 6 lat. Nowsza wysiadła tuż po gwarancji.

Co kupić?

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

PS – A tak w ogóle, to nie ogarniam. Wyjechałem, no i dwie drukarki padły, a w starszym laptopie musiałem reinstalować system chyba 7 razy, żeby działał, a wcześniej wszystko działało idealnie.

--