Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukarka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukarka
From: "X-Man" <kawasaki750@wytnijo2.pl>
Date: Thu, 1 Jan 2015 01:14:56 -0000
"Konspirator" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> wrote in message news:54a3d7dd$0$2153$65785112@news.neostrada.pl...
Hejo Grupo,
temat pozornie banalny, ale... no właśnie – nie do końca.
Wyjechałem z domu, dwie drukarki Epsona działały.
Wróciłem (po miesiącu?) i stara krzywo wcina papier i plami go jak kobieta przy okresie, tyle że na czarno, no a nowszej nie podoba się w głowicy jeden pojemnik z tuszem. Czerwony. Niezależnie czy oryginalny czy zamiennik. Nie i kropka.

tylko laser, ja 4 lata temu kupiłem OKI B4350N przez ten czas ze 3 razy ją odkurzyłem i przetarłem rolki alkoholem i raz dosypałem toneru... A kupiłem ją chyba za 45f z ebayu jako sprzęt z recyclingu. Zdjęcia zamawiam przez net albo biorę pendrajwa i drukuję w markecie (raz do roku albo jeszcze rzadziej). Skanowac nic nie potrzebuję a w razie co mój Canon A3500IS zdjęcie kartki A4 w makro bez problemu zrobi... BTW nie wiem ile tam jest drukowane ale ja drukuję kilka/kilkanaście stron praktycznie codziennie (etykiety adresowe) i naprawdę toner nie chce się skończyć.

Pzdr
Piotrek