Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Obudowa microATX podobna do Antec One / Fractal Design Core

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Obudowa microATX podobna do Antec One / Fractal Design Core 1000
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Wed, 31 Dec 2014 00:49:03 -0600
"Piotr Rezmer" <konta@doman.pl> wrote in message news:m7bufr$cif$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2014-12-23 o 13:52, Pszemol pisze:

Czy znasz coś fajnego jeszcze mniejszego niż Define Mini?
Interesuje mnie coś najchętniej "slim" ale z normalnym zasilaczem.

Ja planuję wymienić inny stary komputer na obudowę
(jeszcze nie wiem dokładnie którą) firmy Akasa, np:

http://www.akasa.com.tw/update.php?tpl=product/product.detail.tpl&no=181&type=Fanless%20Chassis&type_sub=Fanless%20Thin%20Mini%20ITX&model=A-ITX10-A1B

Oczywiście, konieczna wymiana płyty  (mini-ITX). Bardzo podoba
mi się takie minimalistyczne, bezwentylatorowe podejście.

Recommended max CPU TDP 35W? Co tam planujesz wsadzić?

  • Re: [PECET] Obudowa microATX podobna do Antec One / Fractal Design Core 1000, Pszemol <=