Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukarka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukarka
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Wed, 31 Dec 2014 13:31:24 +0100
ja kupiłem do pracy brothera, ale z dużymi obawami, bo to była najtańsza laserówka. Drukarka działa już z.... 5 lat bez najmniejszych problemów, poza oczywiście kosztem tonera. caly ten mechanizm z proszkiem kosztuje mnie 100zł raz na rok, dwa lata. Niestety skaner cis, więc jak dlamnie masakra. Nadaje się jedynie do kartek z pismem.

Natomiast do domu parę lat później kupiłem atramentowego brothera i też działa wyśmienicie. potem się okazało że tusze można kupić po 1.99zł. więc czarny mam taki najtańszy, kolor lepszy - żeby jakaś tam jakość obrazków była. JAk narazie głowicy tani tusz nie szkodzi, ale jak drukarka jest długo nie używana, to przeprowadza jakieś tam procedury samoczyszczenia. czasami wczesnym rankiem. Z drugiej strony, wcześniej naście lat miałem hp-ki, ale po paru miesięcznym nieużywaniu zasychały, więc niech się brother sam czyści, jakoś przeżyje

PS – A tak w ogóle, to nie ogarniam. Wyjechałem, no i dwie drukarki
padły, a w starszym laptopie musiałem reinstalować system chyba 7 razy,
żeby działał, a wcześniej wszystko działało idealnie.

Dużo brotherów działa z linuksem, więc w razie awarii, możesz kompa odpalić z pendriva i drukować :)

ToMasz