Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki monitor 24" 16:10?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki monitor 24" 16:10?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 25 Dec 2014 19:37:39 +0100
Dnia Thu, 25 Dec 2014 13:11:54 +0100, ww napisał(a):

> No tak. W zasadzie to można przyjąć, że każdy monitor się nadaje do domu.
> Większość ludzi nie widzi żadnej różnicy.

Ja akurat jestem mocno wybredny. To, czy dany monitor się nadaje do danych
zastosowań, czy nie, nie wynika li tylko z rodzaju matrycy, którą wybrano do
jego budowy.

> Ale autor wątku zasugował, że chętnie zszedłby z ceną do 1000 zł. Za to
> kompletnie nie wspomniał o pivotach, konfiguracjach wielomonitorowych i
> innych cudach.

Jak by miał na monitor wydać 1000 PLN, to by stwierdził, że taki ma budżet.
:) Ja polecam EV2455 - jeżeli 16:10 jest warunkiem koniecznym. Jeżeli nie,
to sporo tańszy jest EV2450, a jeżeli chodzi o parametry wyświetlania, to
zasadniczo to samo.

> Podstawa w tych forisach rzeczywiście jest tragiczna.  Po 2 dniach to
> dziadostwo odkręciłem i zamontowałem podstawę ze starego Fujitsu-Siemens
> P19-1. Teraz mam regulację wysokości, obrót, pochylenie, pivot (no prawie
> bo postawa jest za niska żeby go odwrócić do końca). Nawiasem mówiąc
> osobiście pivota używam tylko po to żeby mieć lepszy dostęp do kabli na
> dole.

FORISowej brakuje zasadniczo tylko pivot'a, aczkolwiek nie podoba mi się, że
lekkie puknięcie w górną ramkę monitora, a ten się zaczyna kołysać.

> "potrzebowałbym drugi i nie chce się w jakieś gówno wpakować"

To już przegląd masz. :)

[ Jeśli jakaś kobieta później staje się głupia, można być pewnym, że       ]
[ zawsze taka była.                                           (Sean Combs) ]