Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki monitor 24" 16:10?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki monitor 24" 16:10?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 25 Dec 2014 12:47:40 +0100
Dnia Thu, 25 Dec 2014 09:22:53 +0100, ww napisał(a):

> Że niby co ?

Że niby gadanie o tym, jak to IPS się do domu nie nadaje, to jest pieprzenie
kotka.

> Mieć w rękach to trochę mało. Ja ten monitor testuje od kilku lat.

Jak mi wpada jakiś model do rąk i do testów, to naprawdę mam możliwość
pokorzystania z niego dłużej, niż pięć minut. :)

> NIBY CZEMU ?

Stabilniejsza podstawa, pivot, więcej możliwości podłączenia (co przy okazji
przekłada się na wygodniejsze tworzenia konfiguracji wielomonitorowych,
szczególnie mając do dyspozycji jedną kartę graficzną), nie wiadomo do czego
potrzebne głośniki nie wydłużają dolnej krawędzi obudowy. Grało mi się
równie przyjemnie na EV, jak i na FORISie. Ale ja nie jestem zawodowym
graczem, nie wymagam czasów reakcji na poziomie 1 ms. :) W amatorskiej,
domowej obróbce grafiki (jeżeli trzymać się przestrzeni sRGB) też sobie
radzą.

> A ja teraz pytam o monitor dla siebie i mogę mieć inne wymogi.

To zaznaczaj, że pytasz o monitor dla siebie. :)

[ Jeżeli czujesz, że życie chce ci dać kopa w dupę, to raczej się nie      ]
[ odwracaj - jaja zdecydowanie bardziej będą bolały.  (znalezione w necie) ]