Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki monitor 24" 16:10?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki monitor 24" 16:10?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 25 Dec 2014 00:52:35 +0100
Dnia Wed, 24 Dec 2014 18:44:20 +0100, ww napisał(a):

> I masz ten monitor ? Bo ja mam FS2331 na VA i jest rewelacyjny. Nie jest
> już produkowany a potrzebowałbym drugi i nie chce się w jakieś gówno
> wpakować. Bardzo często spotykam się z opiniami, że IPS do domu się
> kompletnie nie nadaje (zwłaszcze te tanie IPS) ze względu na srebrzenie,
> gówniany poziom czerni i tak dalej.

Pieprzenie kotka. Miałem w rękach i FS2331, FS2333, FS2434, jak i parę
innych modeli EIZO. Jeżeli ktoś szuka monitora do gier - to owszem, FORIS.
Jeżeli czegoś ogólnego zastosowania - sugeruję FlexScan EV. Poza tym był
wymóg, że ma mieć proporcje 16:10, a FS2434 ma 16:9. :)

[ Paradoks kobiecych urodzin: zawsze trzeba o nich pamiętać, ale nigdy     ]
[ o kolejnej cyfrze…                                     (demotywatory.pl) ]