Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki procesor - montaz filmu hd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki procesor - montaz filmu hd
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Wed, 17 Dec 2014 10:29:06 +0100
Przemysław Ryk wrote:
Dnia Sun, 14 Dec 2014 23:48:52 +0100, Poldek napisał(a):

Przemysław Ryk wrote:

Natomiast - jeżeli mowa o prostych filmach - serio bierzecie pod uwagę
procesor, za cenę którego całkiem sympatyczną _skrzynkę_ do pracy da się
złożyć? :-O

Nie no bez jaj.
Ale wczoraj robiłem banalny filmik składający się z trzech ujęć HDV.
Zachciało mi się dać na początek i na koniec napisy (nazwijmy to
czołówką i tyłówką) podbite półprzezroczystym cieniem. O ile cały
kilkuminutowy film liczył się sprawnie, to na tych cieniach Core i7
spędził długie minuty, a wentylatorek chodził jak wściekły.

Znowu - w jakim sofcie? Mam pod ręką Camtasia Studio, FTPa swojego zaraz też
podniosę. Można popróbować, jak w różnych programach to działa. Do testów
mam i5-4690K kręcony do 4,6 GHz.

Vegas