Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki procesor - montaz filmu hd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki procesor - montaz filmu hd
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 11 Dec 2014 01:39:54 +0100
Dnia Wed, 10 Dec 2014 23:09:24 +0100, Poldek napisał(a):

> Nie wspominając już o tym, że ośmiordzeniowe Core i7 jest do kupienia w
> sklepie za rogiem
> http://www.morele.net/procesor-intel-core-i7-5960x-lga2011-64bit-3ghz-140w-20mb-box-bx80648i75960x-660964/

OK - my fault - nie wziąłem pod uwagę podstawek wyżej, niż LGA 1155.

Natomiast - jeżeli mowa o prostych filmach - serio bierzecie pod uwagę
procesor, za cenę którego całkiem sympatyczną _skrzynkę_ do pracy da się
złożyć? :-O

[ Lepiej raz na pół roku myśleć o ślubie, niż raz w tygodniu o rozwodzie.  ]
[                                                         (JoeMonster.org) ]