Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki procesor - montaz filmu hd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki procesor - montaz filmu hd
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 11 Dec 2014 01:39:55 +0100
Dnia Wed, 10 Dec 2014 21:44:18 +0100, Poldek napisał(a):

> Przez lata całe robiłem montaż prostego w porywach do średniego HD na 6
> GB RAM i zawsze było sporo wolnego, więc nie gadajcie, że MINIMUM 8 GB
> RAM. MINIMUM to 2 GB RAM (system 32 bit) i też wyjdzie film w dokładnie
> takiej samej jakości co z 16 GB RAM, tylko troszkę dłużej wszystko potrwa.

Coś jeszcze miałeś w tym ramie? Bo ja ostatnio odczułem naprawdę dużą ulgę
po przesiadce na nowy sprzęt. Ja wprawdzie w DTP, ale odpalone narzędzia do
pracy + przeglądarka + program pocztowy i na 8GB ciasno było makabrycznie.
Choć to w sumie mało dziwne, skoro Thunderbird po kilku godzinach pracy
wpieprzał 600 MB pamięci, a Firefox - 1,5 GB. :-/

[ Saying things doesn't make them true.                                    ]
[                                                           ("House M.D.") ]