Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD - czy dobrze podlączony

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD - czy dobrze podlączony
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 09 Dec 2014 12:18:46 GMT
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

> tutaj własciwie trudno mówic o zwalnianiu dysku.
> to raczej jest tak, ze pirzez pierwsze 10-20 minut komputer działa tak
> jakby cały czas sie wieszał.
> Przykładowo właczenie przegladarki trwa 5 minut.
>
> Po tym czaseie wszystko sie uspokaja i dziąła ok.
> Do ponownego restartu...
>
> Nic, oddaje dzis do sprawdzenia :)

No i co sie okazało... To chyba był jakis problem z windowsem albo z
cdromem i wgraniem windy.

W kazdym razie próba przeinstalowania windowsa tym razem w ogole sie nie
powiodła.

Wyciągnęlismy wiec dysk i zainstalowalismy windowsa na tym dysku
korzystając z inengo laptopa.
Po ponownym włożeniu dysku do mojego lapka, zainstalowaniu sterowników
wszystko smiga az miło.

:)

Mam nadzieje, ze błąd przy instalacji windowsa wynikał z jakiegos problemu
z cdromem a nie z tym ,ze cos sie dzieje z lapkiem...