Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD - czy dobrze podlączony

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD - czy dobrze podlączony
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 08 Dec 2014 15:59:52 GMT
Użytkownik atm _@vp.pl ...

> Przerabialem nieco zblizona sytuacje z W8.1. Po zainstalowaniu
> starownikow kontrolera na plycie dysk znaczaco zwalnial (jednak bylo
> to mierzalne jedynie w benchmarku, "na oko" nie odczuwalne). W kazdym
> razie sterowniki moga byc przyczyna.

tutaj własciwie trudno mówic o zwalnianiu dysku.
to raczej jest tak, ze pirzez pierwsze 10-20 minut komputer działa tak
jakby cały czas sie wieszał.
Przykładowo właczenie przegladarki trwa 5 minut.

Po tym czaseie wszystko sie uspokaja i dziąła ok.
Do ponownego restartu...

Nic, oddaje dzis do sprawdzenia :)