Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD - czy dobrze podlączony

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD - czy dobrze podlączony
From: atm <_@vp.pl>
Date: Mon, 08 Dec 2014 15:20:34 +0100
On 2014-12-08 15:14, Budzik wrote:
Użytkownik atm _@vp.pl ...

'4KB alignment' zrobiony? Tj. czym zakładałeś partycje i czy ten soft
jest na to przygotowany?

To niestety nie ja robiłem.
Podejrzewam że jest ok, ale na wszelki wypadek - czym to sprawdzic?

Pozostałe rzeczy zrobiłem i to nie to - podejrzewam, ze problem jest z
karta graficzna - spróvuje zmienic sterowniki.

Miałem taki przypadek, że system Windows 7, który został sklonowany ze
starego dysku na nowy nie działał w 100% normalnie. Np. nie działy
aktualizacje systemu Windows, jakieś urządzenie i coś tam jeszcze.
Trzeba było trochę popedałować po googlach, wgrać sterownik jeden drugi
na nowo i sytuacja się unormowała.

System był stawiany na nowo.

Byl jakis konkretny moment kiedy to zaczelo sie dziac? Moze po
instalacji ktoregos sterownika?

Niestety nie wiem, bo nie robiłem tego osobiście :(
Osoba która zakładała nie zauwazyła tych objawów.

Przerabialem nieco zblizona sytuacje z W8.1. Po zainstalowaniu starownikow kontrolera na plycie dysk znaczaco zwalnial (jednak bylo to mierzalne jedynie w benchmarku, "na oko" nie odczuwalne). W kazdym razie
sterowniki moga byc przyczyna.