Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Napęd floppa 1.44 pod USB i kwestia MS-DOS

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Napęd floppa 1.44 pod USB i kwestia MS-DOS
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Mon, 8 Dec 2014 20:33:29 -0600
"janusz_k" <Janusz_kk@o2.pl> wrote in message news:m655uk$mau$1@speranza.aioe.org...
Mam potrzebę uruchomić od czasu do czasu system w trybie
MS-DOS bo mam pewne stare narzędzia które nie pracują pod
Windows, nawet nie pod Windows XP virtualnym w Windows 7,
i w sumie wystarczy jak do tego celu zrobię sobie bootowalnego
pendraka usb...
Który ci moze pójdzie ale najczęściej nie pójdzie na starej płycie.
Masz CDROM? jeżeli tak to ściągnij sobie obraz hiren boot, tam oprócz kupy róznych narzędzi jest też dos z różnymi sterownikami usb.
wypalasz płytkę cd i odpalasz z niej kompa, masz natywnego dosa.

A co mi przyjdzie z MS-DOSa odpalonego na CD rom w trybie
tylko do odczytu? W jaki sposób program dostanie się do dysku do
zapisu danych z czujników? To musi być dysk/nośnik zapisywalny...
Myślałem że odpalenie MS-DOSa z USB pendrive da możliwość
zapisu na taki "dysk" C:.