Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Napęd floppa 1.44 pod USB i kwestia MS-DOS

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Napęd floppa 1.44 pod USB i kwestia MS-DOS
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Tue, 9 Dec 2014 07:01:01 -0600
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message almarsoft.4314942965643608154@news.icm.edu.pl">news:almarsoft.4314942965643608154@news.icm.edu.pl...
On Mon, 8 Dec 2014 20:33:29 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
A co mi przyjdzie z MS-DOSa odpalonego na CD rom w trybie
tylko do odczytu? W jaki sposób program dostanie się do dysku do
zapisu danych z czujników? To musi być dysk/nośnik zapisywalny...
Myślałem że odpalenie MS-DOSa z USB pendrive da możliwość
zapisu na taki "dysk" C:.

A swój samochód też odpalasz korbą?
Bosh jakie macie problemy: msdos, floppy.....

Marku, no niestety niektórzy mamy w biurze takie "problemy".
Nie bardzo rozumiem dlaczego Cię to drażni :-)
Nie umiesz pomóc to może znajdź sobie inny wątek na tej grupie?