Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Notebook vs stacjonarny do gier.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Notebook vs stacjonarny do gier.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 25 Nov 2014 06:42:45 +0100
Dnia Mon, 24 Nov 2014 00:41:22 +0100, Chris napisał(a):

> To ty wtedy nie masz nagłego załamania w pracy i nie musisz zostawać po
> godzinach xx godzin :)

Nie. Ja jeszcze nie mam ani córki, ani żony. :D A z obserwacji różnych wiem,
że takie nagłe załamania w takich krytycznych terminach mogą spowodować, że
z aktywności ruchowych z żoną, to pozostanie jedynie targanie zakupów i
wynoszenie śmieci. ;D

[ Marriage: It's a three ring circus. Engagement ring, wedding ring and    ]
[ suffe... ring.                                        (demotywatory.com) ]