Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Notebook vs stacjonarny do gier.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Notebook vs stacjonarny do gier.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 22 Nov 2014 13:12:37 +0100
Dnia Wed, 19 Nov 2014 09:35:53 +0100, Chris napisał(a):

> Inna sprawa to w ile gier grasz a nie masz tylko kody na steam ??
> znajomi mają po kilkaset gier a grają w dwie :) Ja mam i PC i konsolę
> więc mniej więcej wiem jak to wygląda i w ile gier faktycznie się gra.
> Do tego mając konsolę SONY i usługę PLUS (199zł na rok) ma się od 3 do 5
> gier co miesiąc gratis i często nie są to popiedułki ala pasjans czy
> pac-man ale kasowe tytuły, w taki sposób pograłęm np. w Tomb Raidera bo
> jakoś na PC mnie to ominęło a gierka naprawdę fajna.
(ciach…)

Na PC mam w sumie tylko te gry, które chciałem mieć. I tak przy każdej akcji
typu Wyprzedaż Świąteczna / Mikołajkowa / cholera wie jeszcze jaka, to się
obawiam na Steama wchodzić. Bo nie ma siły, zawsze gdzieś te parę € wydam.
;)

Nie śledziłem też tego tematu, ale Steam chyba miał jakieś zapędy, żeby
można też było komuś grę właśnie pożyczyć. Nie wiem czy coś z tego
wyniknęło, ale przebłyski się pojawiały.

[ Nie pokonasz kobiety w kłótni, to niemożliwe. Nie wygracie, bo jeśli     ]
[ chodzi o kłótnię, to my mamy pod górkę. Bo my musimy mówić z sensem.     ]
[                                                             (Chris Rock) ]