Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Lenovo T410 - czy wart jest 1000?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Lenovo T410 - czy wart jest 1000?
From: Majka <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com>
Date: Thu, 13 Nov 2014 07:12:09 -0800 (PST)
Witam,

czy za używany poleasingowy komputer warto zapłacić 1000 złotych?
Model to Lenowo T410.
Krótka specyfikacja:
14 cali 1280*800,
i5-520M 2*2,4 GHZ
4 GB ram
160 GB hdd
system WIN 7 oryginalny

Czy warto za taki komputer dziś dać 1000 zł jeśli jest z gwarancją 12 miesięcy?
Wizualnie jest super.
Czy lepiej dac spokój?

Drugie pytanie dotyczy rozdzielczości - jakie konsekwencje niesie taka
niestandardowa rozdzielczość 1280*800?
Piszę "niestandardowa", bo jednak najczęściej w parametrach pojawiają się
rozdzielczości takie jak 1366*768 lub 1920*1080. Czy będą problemy przy
używaniu 1280*800?

Pytam o komputer wyżej wymieniony, bo chcę się pozbyć ASUSa eee901, w którym
zmieniłam dysk na większy (teraz 4+12BG), dołożyłam RAMu (teraz 2GB), i przy
pocesorze Atom N270 1.6 GHz i WIN XP wciąż jest powoli, długo, niewydajnie i
irytująco...
Czy będzie to odczuwalna zmiana (prędkość/wydajność/jakość) przesiadka z małego
Asusa na takiego Lenovo? Czy warto za 999zł?

Majka