Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Lenovo T410 - czy wart jest 1000?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Lenovo T410 - czy wart jest 1000?
From: Majka <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com>
Date: Fri, 14 Nov 2014 09:10:28 -0800 (PST)
W dniu czwartek, 13 listopada 2014 16:42:21 UTC+1 użytkownik elmer radi
radisson napisał:

> Cena raczej nie okazyjna, da sie pewnie kupic taniej.

Pewnie tak, zwrócił moja uwagę, bo jest to sprzet refrubised, wygląda doskonale.

> Natomiast co do
> "poleasingowcow", szczegolnie z Allegro, wypada miec duza rezerwe.

Nie, to nie jest allegro, to duży sklep ze sprzętem agd/rtv/komp. Kilka rzeczy
innej branzy u nich kupowałam już.

> warto zwrocic uwage czy nie ma klawiatury QWERTZ albo z naklejkami
> QWERTY.

Sprzęt wcześniej sprzedawany tutaj w PL, normalna klawiatura, bez naklejek,
system win7 PL.

> I warto tez miec w miare sprawna baterie.

tego nie wiem, na baterię jest osobna gwarancja 30 dni.

> Ogolnie zakup takiego
> sprzetu to przygoda, trzeba go dobrze sprawdzic, potem sie okazuje
> ze dysk ma bad sektory, ekran bad pixele,

Nawet mimo że jest gwarancja to moga być problemy? Te wymienione rzeczy nie
podlegają reklamacji?

Majka