Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Bardzo ciemny ekran laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Bardzo ciemny ekran laptopa
From: Universis <universis@wp.pl>
Date: Wed, 12 Nov 2014 10:47:51 -0800 (PST)
W dniu wtorek, 11 listopada 2014 22:04:08 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
[..]
> Padło podświetlanie matrycy ?

Nie, nie padło bo jak wcześniej napisałem - opcja biosu : Power -> Start
battery calibration  daje w czasie swojego procesu normalna jasność ekranu, ale
tylko wtedy jest on jasny. Aktualnie jestem na etapie poszukiwania biosu (soft)
do tego laptopa ( Ergo - model Ensis 211). Z prób sprzętowych - rozkręciłem
prawie 3/4 laptopa i nawet nie wiem gdzie jest bateria do cmos. Wyjąłem też i
włożyłem karty pamięci ram, oraz przy wyjętej baterii głównej i odłączonym
zasilaniu trzymałem przycisk włączający laptop - około 2 minut - i wszystkie te
zabiegi na nic się nie zdały.