Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komputer na miarę

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komputer na miarę
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Wed, 12 Nov 2014 19:26:27 +0100
Dnia 2014-11-12 18:09, Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

A wyraz "czegoś" w podanej definicji oznacza tylko konkretny zbiór
podzespołów ? A nie może oznaczać złożonego komputera o zadanej
mocy czy charakterystyce ?
Mogło by ale od początku w wątku chodziło  nie o konkretny komp z jego
parametrami tylko o jego części składowe (odsyłam do pierwszego postu) a to
dlatego że Borneq doszedł najwyraźniej do wniosku że gotowca nie znajdzie.

Po powtórnym przeczytaniu pierwszego postu dalej twierdzę że piszący
nie miał przygotowanej własnej listy podzespołów.
Miał natomiast listę firm które składaki oferują.
Wskażesz konkretnie z którego fragmentu wedle twojej interpretacji
wynika że ma już listę komponentów i oczekuje tylko na
montażystę ?

A na przyszłość jak będziesz chciał z kogoś publicznie zadrwić
to pamiętaj że są tacy którzy zadrwią z ciebie.
To tylko twoja interpretacja. W moich oczach moja odpowiedź jest nie drwiną
tylko kpiną, nazwałbym ją "mobilizacyjną", z odrobiną chęci pomocy, bo
przecież jakby się okazało że gość jest z Zielonej to na pewno bym ogona
nie podwinął tylko zakasał rękawy i zrobił co mógł. A ty nie baw się w
cudzego adwokata co wie lepiej od klienta.

Tak to moja interpretacja i moja reakcja na twoją drwinę.
Ale oczywiście możesz to interpretować czy nazywać inaczej,
może nawet ktoś w to uwierzy.  :-)

Pozdrawiam