Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Bardzo ciemny ekran laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Bardzo ciemny ekran laptopa
From: "\(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 10 Nov 2014 20:56:23 +0100
Użytkownik "Universis" <universis@wp.pl> napisał w

0582521f-dbb4-480b-9599-5be41918ff9a@googlegroups.com">news:0582521f-dbb4-480b-9599-5be41918ff9a@googlegroups.com
: Nie na też zobrazowania na zewnętrznym monitorze.  Karta grafiki i
: matryca na pewno są dobre - twierdzę to na podstawie jednej z pozycji
: bios'a
: laptopa :  Power -> Start battery Calibration - po kilku chwilach ciemnego
: ekranu - ekran jaśnieje na full by pokazać mi trochę textu którego dla
: sprawy najbardziej znaczący jest ten fragment : [..] "Initialize battery
: and
: adjust LCD brightness" [..]. Proces ten jednak nie daje mi jasnego ekranu
: do
: użytkowania. Może ktoś to przerabiał ?  Proszę o jakąś pomoc w temacie.

Hmmm, jeśli nie da się wykonać owego "adjust LCD brightness", to może się
zbiesiło oprogramowanie? Czyli może trzeba by zrobić update BIOS'u? Choć tak
na zdrowy, chłopski rozum, to nigdy nie wydawały mi się tego typu próby -
działaniami o charakterze "technicznym", i na swój użytek nazywam je
"magicznymi". No bo jak mógł się spieprzyć soft, który dotąd działał, jakaś
"pluskwa 2014"?  Aż dziw bierze, iż różne takie triki pomagają, gdzieś tak w
2/3-cich przypadkach.

Piszesz, że zewnętrzny monitor też jest ślepy, ale czy podobnie, jak i ten
wbudowany? Czyli że coś-tam trochę jednak widać? A czy też się ożywia w owym
"battery Calibration"? Takie próby ("magiczne") pozwalają namierzyć źródło
usterki.

Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym
"porządku dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom  -  zależy
znaaacznie bardziej. A dlaczego? Bo umieją się odpowiednio... "odwdzięczyć"!
Tylko niesterowany, w pełni WOLNY rynek  -  jest transparentny, uczciwy,
bezstronny i nieprzekupny!