Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komputer na miarę

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komputer na miarę
From: "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl>
Date: Mon, 10 Nov 2014 20:27:37 +0100
Dnia Mon, 10 Nov 2014 18:58:50 +0100, Borneq napisał(a):

> Mam 380. Nawet kupiłem FSP Fortron 700W fsp700-80gln, dobrej firmy, aż
> 700 watowy, z wydajnością ponad 90% i do tego tanio.
> Ale na razie leży, bo o ile dysk czy pamięć mogę dołożyć łatwo, to
> wymiana zasilacza to trochę problem, boję się spięcia. Musiałbym
> odłączyć płytę główną, wymienić zasilacz, trochę inny niż stary,
> wiatraczek ma chyba skierowany do dołu.

Nie boj sie tak tego kompa :-) Wyjecie zasilacza to odpiecie od plyty 2
wtyczek, odpiecie
wtykow od dysku/ow i ewentualnie od grafiki. Odkrecenie 4 srubek, wyjecie
skrzyneczki,
koniec. Zamontowanie to proces odwrotny. Calosc zajmuje 10 minut.

> Ale może hub USB i wymiana zasilacza rozwiązałaby sprawę w starym
> komputerze.

Jest duza szansa, ze tak wlasnie sie stanie.

--
pozdro
R.e.m.e.K