Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komputer na miarę

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komputer na miarę
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 11 Nov 2014 19:16:18 +0100
Dnia Tue, 11 Nov 2014 15:58:27 +0100, aL napisał(a):

> Z drugiej strony kupowanie zasilacza na styk z założeniem, ze będzie
> się go używać przez kolejne 3-4 lata w trybie 24/7 nie jest najlepszym
> pomysłem.
> Enermax sugeruje wzięcie zasilacza z zapasem minimum 30-50% mocy.
> Oczywiście przy założeniu, ze obudowa jest odpowiednio wentylowana.

Czekaj - dla zestawu ciągnącego dajmy na to 400W kupno zasilacza 550W, to
jest zakup na styk?

Swoją drogą - jak wygląda sprawność dla zasilaczy z certyfikatami 80+ przy
obciążeniu w okolicach 50-60%?

[ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest  ]
[ tylu idiotów.                                            (Stanisław Lem) ]