Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk 2TB na dane, priorytet to niska awaryjnosc

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk 2TB na dane, priorytet to niska awaryjnosc
From: "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl>
Date: Thu, 6 Nov 2014 14:41:35 +0100
Dnia Thu, 06 Nov 2014 14:04:17 +0100, Chris napisał(a):

> Ja bym brał coś z tego: WD RED, WD PURPLE, WD BLUE (w tej kolejności)

Ty czytasz co ja pisze? Kupilem WD RED i sie bardzo szybko zaczely sypac
sektory, nie ma
jeszcze bad blockow bo realokuje z rezerwy, ale nie chce takiego syfu w kompie,
ze tylko
czekam, kiedy padnie i boje sie tam dac waznych danych.

> ewentualnie HDD SEAGATE 2TB ST2000VN000.

O tym dysku w sklepach pisza, ze ma interfejs SAS, u producenta co prawda niby
SATA, ale
sie zastanawiam czy to z powodu bledu czy moze sa dwie wersje?

--
pozdro
R.e.m.e.K