Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ile dziś warta karta NVIDIA serii 9800?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ile dziś warta karta NVIDIA serii 9800?
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Wed, 5 Nov 2014 17:27:25 -0600
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:545a23ea$0$12630$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:m3d1oq$stm$1@dont-email.me...

A kiedy licytujesz? Bo to dosyć ważne...

Gdy zauważe coś co mnie interesuje - czas do końca aukcji nie ma znaczenia..

Moim zdaniem ma znaczenie i to duże.

I jak oceniasz skuteczność Twojej strategii w kryteriach:
- najpewniejsza wygrana licytacji

To nie ma znaczenia gdyż zaoferowałem swoje maksimum
i nie mam zamiaru zaoferować więcej.

Jakoś nie mogę uwierzyć że jeśli jesteś w stanie zapłacić
100zł za coś co Cię interesuje to nie byłbyś w stanie
zapłacić 101zł (oddałbyś komuś innemu za 1zł?) albo
nie ucieszyłoby Cię dostanie tej samej rzeczy za 70zł
jeśli zmieniłbyś strategię licytacji.

- wygrana przy minimalnej cenie

Minimalną cenę ustawią inni uczestnicy aukcji jeśli wezmą w niej udział i mni eprzebują - ja jej nie zmienię.

Ja miałem na myśli minimalną możliwą cenę.
Weź pod uwagę że inni uczestnicy aukcji nie muszą stosować
(i często nie stosują) takiej samej strategii jak Twoja...
Często np. licytują raz, potem się poprawiają i potem znów
się poprawiają... Przemyśl swoją strategię bo moim zdaniem
nie jest optymalna w realnym świecie :-)