Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ile dziś warta karta NVIDIA serii 9800?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ile dziś warta karta NVIDIA serii 9800?
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Thu, 6 Nov 2014 04:55:53 -0600
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:545b49dd$0$18087$65785112@news.neostrada.pl...

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:m3fdbt$91f$1@dont-email.me...
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:545b17e1$0$18086$65785112@news.neostrada.pl...
lub braknie im czasu w ostatnich sekundach na przebicie mojej oferty.

czyli dostrzegasz fakt, że moment licytacji jednak ma duże znaczenie. ok.

Dla mnie nie ma znaczenia bo więcej niż zadeklarowałem w pierwszym podejściu nie mam zamiaru zapłacić.
Chcę kupić ale nie muszę kupić - kumasz?

Kumam :-)
Nie chcesz przyznać się że wybrałeś nienajlepszą strategię
licytacji i dorabiasz do tego ideologię "tumiwisizmu" :-)

Powiedz mi, szczerze, naprawdę nie ucieszyłbyś się gdybyś
za przedmiot za który jesteś gotów zapłacić 100zł mógłbyś
zapłacić 70zł zmieniając tylko czas kiedy na niego zalicytujesz?
Bo właśnie to daje licytacja w ostatniej chwili, nie dająca
szansy komuś kto licytował 69zł na podniesienie się do 71zł.

I druga sprawa, powiedz mi, szczerze, czy jak przeznaczysz
100zł na przedmiot to nie żal Ci będzie jak ktoś inny go
wygra i kupi za 101zł zamiast Ciebie? Bo wygranego od
przegranego często właśnie taka złotówka na aukcjach dzieli...