Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] jeden plik na dwóch komputerach

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] jeden plik na dwóch komputerach
From: dddddddd <fejk@email.com>
Date: Fri, 24 Oct 2014 18:02:28 +0200
Witam,
Problem do rozwiązania jest następujący:
jest sobie baza danych która waży ok. 100MB. Przechowywana jest na komputerze 1. W tej chwili komputer 2 i 3 korzystający z tej bazy łączy się (sieć lokalna) z bazą danych z komputera pierwszego. Skutek jest taki, że na komputerach 2 i 3 program 'zamula'. W tej chwili mam switche 10/100. Informatycy mówią że troszkę może pomóc wymiana switcha na gigabitowy. Faktycznie to coś da, czy może da się w jakiś sposób przechowywać te bazy lokalnie i je razem łączyć (wszystkie komputery odczytują i zapisują dane w tej bazie). Dwa z komputerów stoją koło siebie i na nich zależy mi żeby to chodziło szybko, trzeci sporadycznie używany może nadal się ślimaczyć - może jakoś dodatkowo je połączyć?

--
Pozdrawiam
Łukasz