Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] uszkodzenie ASUS EeePC 1000H

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] uszkodzenie ASUS EeePC 1000H
From: Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Date: Fri, 24 Oct 2014 15:55:22 +0200
        Ave!

Mam pacjenta od znajomego - ASUS EeePC 1000H. Ma jakiegoś windowsa, który sobie startuje jak po awarii przy starcie i w trakcie startowania, także w trybie awaryjnym, zwisa. To samo robi wszystko inne - linuxy z płytki (czynik przez USB podłączany).

Sprawdziłem osobno (na innej maszynie) dysk i pamięć i są OK. Dałem mu także inną pamięć z działąjącego komputera oraz wyjąłem dysk - też zachodzi zwis przy starcie (już w trakcie wczytywania kernela i wykrywania urządzeń).

Czy jest to może jakaś charakterystyczna awaria dla tego komputerka? Bo ja wiem... uszkodzenie układu GPU?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić