Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pendrive

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pendrive
From: "Leszek K." <leszek60.wytnij.@neostrada.pl>
Date: Wed, 8 Oct 2014 15:36:24 +0200
Dnia Wed, 08 Oct 2014 13:10:01 +0200, GAD Zombie napisał(a):

> Witam
> Trochę wypadłem z tematu pendrive'ów ostatnio, a potrzebuję kupić nowy.
> W miarę niedrogi, ale koniecznie dobrej jakości, o pojemności 32 lub 64
> GB. Może być USB3.0, albo ew. 2.0 (chyba lepiej 3). Prędkości nie są dla
> mnie kluczowe, tylko pewność, że się zaraz nie skopie.
> Jakiej firmy, ew. jakiej modele teraz najlepiej kupować? Kiedyś
> pamiętam, że Kingstony były dobre, ale potem różnie o nich mówiono.
> Sandiski chyba też nie są takie złe, ale nie jestem pewny. Wszelkie
> noname nie wchodzą w grę. Ktoś może coś polecić?

Ze 2 lata temu kupiłem ADATA 32GB USB3. Dwa razy go na gwarancji
wymieniałem. Parę miesięcy temu nabyłem Pendrive Kingston DataTraveler
Ultimate G3 64GB USB 3.0 (DTU30G3/64GB). Stosunkowo tani (~150 zet), bardzo
szybki (~80 MB/s zapis, ~90 MB/s odczyt) i jak na razie (dosyć intensywna
eksploatacja) niezawodny.