Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pendrive

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pendrive
From: Chris <actchris@gazeta.pl>
Date: Wed, 08 Oct 2014 15:41:52 +0200
W dniu 2014-10-08 15:36, Leszek K. pisze:
Dnia Wed, 08 Oct 2014 13:10:01 +0200, GAD Zombie napisał(a):

Witam
Trochę wypadłem z tematu pendrive'ów ostatnio, a potrzebuję kupić nowy.
W miarę niedrogi, ale koniecznie dobrej jakości, o pojemności 32 lub 64
GB. Może być USB3.0, albo ew. 2.0 (chyba lepiej 3). Prędkości nie są dla
mnie kluczowe, tylko pewność, że się zaraz nie skopie.
Jakiej firmy, ew. jakiej modele teraz najlepiej kupować? Kiedyś
pamiętam, że Kingstony były dobre, ale potem różnie o nich mówiono.
Sandiski chyba też nie są takie złe, ale nie jestem pewny. Wszelkie
noname nie wchodzą w grę. Ktoś może coś polecić?

Ze 2 lata temu kupiłem ADATA 32GB USB3. Dwa razy go na gwarancji
wymieniałem. Parę miesięcy temu nabyłem Pendrive Kingston DataTraveler
Ultimate G3 64GB USB 3.0 (DTU30G3/64GB). Stosunkowo tani (~150 zet), bardzo
szybki (~80 MB/s zapis, ~90 MB/s odczyt) i jak na razie (dosyć intensywna
eksploatacja) niezawodny.

Jak pisałem wcześniej, mam ten sam model i na razie odpukać sobie chwalę bo nie ma z nim problemów jak z gumiakami.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl