Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] GeForce GTS 450 a 3 monitory

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] GeForce GTS 450 a 3 monitory
From: "maX" <averwywal@interia.pl>
Date: Thu, 25 Sep 2014 23:51:10 +0200

Użytkownik "(c)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:540b42d1$0$2378$65785112@news.neostrada.pl...
Niedawno rozmawiałem ze znajomym, któremu NIEZBĘDNE są 4 monitory/ pulpity,
i zastanawialiśmy się, czy jest jakieś niedrogie rozwiązanie. Myślę, że
prócz stareńkiej PCI można coś zdziałać wtedy, gdy płyta ma 2 sloty na kartę graf. - a że rzadko jest to jeden typ, to przypomniało mi się, że widziałem płytę, która miała 2 PCI-Express: jedną 4-kę, i jedną 16-kę. Może poszperaj
za czymś takim?
Ale nie mam pewności, że BIOS pozwalał na korzystanie z obydwóch, i to - tak
jak potrzebujesz: niezależnie.

Sprawę rozwiązuje też posiadanie integry. Praktycznie każda płyta główna z integrą pozwala na jednoczesne używanie zarówno jej jak i oddzielnej karty. Wtedy mamy 1-2 wyjścia video z płyty głównej plus 2 wyjścia z karty na PCI-Express.