Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] GeForce GTS 450 a 3 monitory

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] GeForce GTS 450 a 3 monitory
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Sat, 6 Sep 2014 15:58:16 +0200
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą z naskrobał(a):

> Za dawnych dobrych czasów aby podpiąć drugi monitor oprócz karty AGP
> dokładałem jakiegoś starocia (np. S3trio) na PCI i jakoś się udawało.
> Miałem rozszerzony pulpit na na dwa monitory. Na pewno 3 razy tak
> robiłem na różnym sprzęcie.
> Dzisiaj zachodząc do sklepu z pytaniem czy 3 monitory się da w tak
> banalny sposób podpiąć sprzedawcy robią wielkie oczy. :-)
> Byłem szczęściarzem? Coś mi świta że biosie ustawiało się tylko która
> karta ma być główna a która pomocnicza.
>
> Dowiedziałem się że mimo że GeForce GTS450 ma 3 wyjścia to mogę na raz
> korzystać tylko z dwóch. :-(
> [...]

Robiłem coś podobnego z kartą mającą dwa wyjścia video. Do jednego z wyjśc
został podłączony rozdzielacz sygnału. Potem lekka konfiguracja we
właściwościach karty i działa do dziś. I tak jak mówisz, pulpit rozszerzony
działa na dwóch monitorach, trzeci monitor to jakby duplikat pierwszego.
A o ile pamiętam działo się to na karcie Geforce 6600.
--
...:::WISKOLER:::...
Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi