Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] GeForce GTS 450 a 3 monitory

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] GeForce GTS 450 a 3 monitory
From: z <z@z.pl>
Date: Sat, 06 Sep 2014 15:05:16 +0200
Za dawnych dobrych czasów aby podpiąć drugi monitor oprócz karty AGP dokładałem jakiegoś starocia (np. S3trio) na PCI i jakoś się udawało. Miałem rozszerzony pulpit na na dwa monitory. Na pewno 3 razy tak robiłem na różnym sprzęcie. Dzisiaj zachodząc do sklepu z pytaniem czy 3 monitory się da w tak banalny sposób podpiąć sprzedawcy robią wielkie oczy. :-) Byłem szczęściarzem? Coś mi świta że biosie ustawiało się tylko która karta ma być główna a która pomocnicza.

Dowiedziałem się że mimo że GeForce GTS450 ma 3 wyjścia to mogę na raz korzystać tylko z dwóch. :-( Czy przy dzisiejszej technologii naprawdę muszę zmieniać grafikę na lepszą (potrzebuję tylko 2D, nie gram) żeby podpiąć kolejny monitor?
Podobno mam kupić ATI. Nowe lepsze czasy? ;-)