Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kopiowanie starego dysku na nowy.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kopiowanie starego dysku na nowy.
From: "neelix" <aneelix@wp.pl>
Date: Sun, 14 Sep 2014 16:53:44 +0200

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:12xmtqey3widc$.12fizjmfar598.dlg@40tude.net...
Dnia Sun, 14 Sep 2014 16:36:42 +0200, neelix napisał(a):

Zrobiłem jak pisałeś. Snapshotem zrobiłem obraz C i przywróciłem na G.
Odpiąłem stary dysk. Przy uruchamianiu z nowego dysku pojawia się MBR Error.
1. mam nadzieję że to G to pierwsza partycja nowego dysku i to tego samego
typu (primary) co stara C. Jak do tej pory nie miewałem schodów z takimi
operacjami :)

Ttak. G to C, H to D, ... itd. Primary zrobione przez wspomniane PM8.

2. jeśli to dyski ATA to być może trzeba nowy podłaczyć jako master (o ile
stary też tak był podłączony)
3. Do tej pory nie wiem jaki właściwie system przenosisz :)

WXP. Nie ma zworki przy dysku. Stary dysk też nie ma zworki.