Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kopiowanie starego dysku na nowy.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kopiowanie starego dysku na nowy.
From: "neelix" <aneelix@wp.pl>
Date: Sun, 14 Sep 2014 14:13:52 +0200

Użytkownik "jakson" <john.smith@example.org> napisał w wiadomości news:lv1q6r$p46$1@node1.news.atman.pl...
Macie jakiś nieskomplikowany pomysł na założony efekt? Jestem zwyklym
A nie mozesz po prostu podzielic "recznie" tego nowego dysku
i "sklonowac" tylko partycje systemowa a reszte przekopiowac?

Ostatecznie podzieliłem za pomocą Partition Magic. Zrobiłem kopię systemowej. Robię też inne kopie. Jak nie da się automatycznie to skopiuję ręcznie. Wczoraj kopiowałem partycję D i ustawiłem snapshota na weryfikację kopii ale po północy przerwałem weryfikację kopii ręcznie. Komp nie chciał się wyłączyć więc go zgasiłem klawiszem startowym. Dzisiaj mam problem z uruchomieniem. Restartował więcej niż 6 razy przez ponad 50 minut. Widzę, że Norton robił backup. Może dlatego nie chciał się wyłączyć? Na razie nie restartuje się więc może zdążę odpowiedzieć. Dla innych rozmówców informacja, że robię to co zalecali a to wymaga czasu. Co mnie zdziwiło? Partycja 80 GB z weryfikacją kopiowała się krócej niż 65 GB bez weryfikacji o 2 godziny. Potraktowanie Align Tool nie było konieczne. Program uznał że jest OK.

--
Pozdrawiam
neelix