Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kopiowanie starego dysku na nowy.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kopiowanie starego dysku na nowy.
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 14 Sep 2014 16:48:20 +0200
Dnia Sun, 14 Sep 2014 16:36:42 +0200, neelix napisał(a):

> Zrobiłem jak pisałeś. Snapshotem zrobiłem obraz C i przywróciłem na G.
> Odpiąłem stary dysk. Przy uruchamianiu z nowego dysku pojawia się MBR Error.

1. mam nadzieję że to G to pierwsza partycja nowego dysku i to tego samego
typu (primary) co stara C. Jak do tej pory nie miewałem schodów z takimi
operacjami :)
2. jeśli to dyski ATA to być może trzeba nowy podłaczyć jako master (o ile
stary też tak był podłączony)
3. Do tej pory nie wiem jaki właściwie system przenosisz :)
--
Jacek