Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kopiowanie starego dysku na nowy.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kopiowanie starego dysku na nowy.
From: "neelix" <aneelix@wp.pl>
Date: Sun, 14 Sep 2014 16:36:42 +0200

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:396qp07lvbqi$.a182jxuyo7q0$.dlg@40tude.net...
Dnia Sun, 14 Sep 2014 14:39:34 +0200, neelix napisał(a):

Jest jeszcze jeden kłopot. Komp na starym dysku restartuje po włoźeniu
pendriva. Potem restart chwilę po muzyce. Sprawdzone na dwóch pendrivach.
Wiesz co? Prędziej ci pójdzie jak zainstalujesz sobie nowy system na nowo
na nowym dysku. Do tego oczywiście odepnij stary. A potem sobie
przekopiujesz co tam potrzebujesz.

Za dużo do instalowania. Dlatego robiłem backupy Nortonem na drugim dysku (Seagate) by tego nie instalować. Zrobiłem jak pisałeś. Snapshotem zrobiłem obraz C i przywróciłem na G. Odpiąłem stary dysk. Przy uruchamianiu z nowego dysku pojawia się MBR Error. Żąda uruchomienia z floppy. Ponieważ jeden z programów ma powiązanie z dyskiem D to jeszcze obraz D zainstalowałem na H. Nadal MBR Error. Jest jeszcze powiązanie z drugim starym dyskiem na którym Norton robił backupy, ale tego nie podłączałem.

--
Pozdrawiam
neelix