Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kabel VGA toTV

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kabel VGA toTV
From: "rageofhonor" <wein@wp.pl>
Date: Thu, 11 Sep 2014 22:14:32 +0200

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości news:540f9ab2$0$26857$65785112@news.neostrada.pl...
Jak zmusuić kartę grafiki by wysyłała sygnał przez VGA lub DVI przeznaczony dla TV z S-Video lub CHINCH? Chcę ogladać filmy z internetu za pomocą laptopa. Kupiłem kabel VGA >>> S-Video (Chinch) Jednak jak przełączam monitory to nic się nie wyświetla na ekranie telewizora. Wyczytałem że to nie może tak funkcjonować i w tym wypadku to karta grafiki musi wysyłać sygnał zgodny z TV out poprzez VGA. Tylko jak teraz ją zmusić do tego?

Właśnie pobadałem tę przejściówkę trochę miernikiem i ciekawe wyniki dostałem
Pin 12 kabel biały
Pin 6 kabel żółty
Pin 11 czerwony
masa >>> masa

S-viedo

1s 7 v color (4)
2s 8 v lum (3)
3s masa (2)
4s brak (1)

Przypuszczam że to zwykly kabel RGB tylko końcówki mają inne kolory i wyglądają jak od video. Czytałem ten post na elektrodzie po tym jak nie udało mi się uzyskać obrazu. Niestety nie sprawdzę czy to faktycznie kabel RGB bo wejście od magnetowidu/nagrywarki DVD z HDD który posiada go jest obecnie ciężko dostępne. Niestety moja karta grafiki należy do takich które nie wysyłają sygnału zgodnego z TV. Laptop nie posiada też wyjścia S-Video TV Out. A TV to ma wejścia Scart i Chinch. Ewentualnie DV. Tylko nigdy tego nie testeowałem.