Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy można wystartować z karty SD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy można wystartować z karty SD
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 06 Sep 2014 18:08:40 GMT
Witaj ToMasz, 06 wrz 2014 w news:lue83m$2es$1@dont-email.me
napisałeś/aś:

> jakie problemy i jaki laptop? Z tego co ja wiem, instalujesz linuksa
> i działa. Sterowniki są potrzebne jakbyś chciał jakieś super gry na
> steamie kupować i na laptopie grać....
>
> ToMasz

A, kiedyś o to pytałem na grupie linuksowej. I jakoś, po kilku próbach,
nie dałem rady zainstalować sterowników Catalyst do karty ATI, a bez
nich, jakby to dziwnie nie brzmiało, karta się grzeje po prostu w idle -
co skutkuje wentylatorem na wysokich obrotach non stop. Tak samo zresztą
mam choćby w trybie awaryjnym windows, kiedy to nie ładują się sterowniki
do karty, tylko jakieś tam standardowe - dziwna przypadłość, ale tak to
na 100 procent wygląda. 1:0 dla windows - tam zawsze udawało się mi coś
wyrzeźbić ze sterownikami przy jakiś problemach.