Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy można wystartować z karty SD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy można wystartować z karty SD
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 05 Sep 2014 21:25:31 GMT
Witaj ToMasz, 05 wrz 2014 w news:lud6f7$tl0$1@dont-email.me
napisałeś/aś:

> Tak, o ile karta jest wpieta przez czytnik usb

Eeee, to co to za biznes...zakładam, że jak czytnik usb(czy przez
kontroler usb) to żaden bootloader niepotrzebny. Myślałem o czytniku jak
w laptopie - niezależnym od kontrolera usb.

> a jak zrobisz umount to miga dioda paredziesia sekund zanim
> odmontuje ? :) ToMasz
Ani umount ani mount nie robiłem - system live odpalony z pena zobaczył
kartę sam i nic nie musiałem robić. Generalnie tylko tak używam linuksów
- jako awaryjny system odpalany z pena - nie znam się na nich. Chciałem
na tym laptopie mieć zainstalowanego dodatkowo linuksa, ale problemy ze
sterownikami Ati mnie skutecznie zniechęciły. Poczekam na zmianę sprzętu
albo na to aż się linuks z tego wyleczy.