Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy można wystartować z karty SD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy można wystartować z karty SD
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Thu, 4 Sep 2014 22:03:03 +0200
"pueblo" napisał:

Pytanie jak w temacie: czy np. da radę wrzucić na kartę SD(HC) bootowalny
obraz np. linuxa i wystartować z niej komputer? I czy może mieć
znaczenie, że to microsd w adapterze?

Dla porządnego komputera (czytaj: na Intelu) nie powinno mieć znaczenia, czy karta tkwi w adapterze, ważne, aby BIOS ją prawidłowo wystawił. Ja swoje komputery mogę odpalić zarówno z karty microSD wetkniętej w czytnik via adapter microSD - > SD jak też z karty MS Pro Duo wetkniętej w czytnik via adapter od starych telefonów SE, a nawet z karty tkwiącej w telefonie (Samsung F480) lub w praktycznie dowolnej nawigacji. Z aparatu Canona niestety się nie udało zabootować, skubany nie ma trybu mass storage ;->

JoteR