Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakiej firmy uzwany ultrabook???

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakiej firmy uzwany ultrabook???
From: Poldek <pugilares@interia.pl>
Date: Tue, 26 Aug 2014 12:20:17 +0200
zil0g wrote:
*Poldek* wdusil[a] knefle:

Wydaje mi się, że może chodzić o ThinkPad Tablet 2. Wnioskuję po tym, że
chodzi o tablet Lenovo z Windows 8 i dwurdzeniowym Atomem - to by pasowało.

Tak to te.

Bawiłem się trochę takim tabletem i nie mogę potwierdzić stawianych tu
zarzutów. Owszem, jest to specyficzne urządzenie, ale u mnie nie się nie
wykrzaczał.

Juz na poczatku byly problemy podczas uruchamiania. Czasem uruchamialy sie w 20s
a po kolejnym restarcie 20min. Losowe zwisy podczas sciagania poczty,
przewijania
ppsow. No i calkowicie zjebany system przywracania, ale tu nie wiem czy to wina
brandowanej windy czy samego nekrosoftu. I znow serwis z ktorym 2 dni
majlowalem na temat nr seryjnych zanim przyjeli zgloszenie...

U mnie w firmie są dwa takie ThinkPad Tablety 2. Jeden ma problem z automatyczną zmianą orientacji ekranu przy przekręcaniu tabletu pionowo/poziomo. Tzn. w pozycji poziomo trzeba go trzymać lekko ukośnie w prawo, bo inaczej automatycznie zmienia orientację wyświetlanego obrazu na pionową... Natomiast drugi taki sam działa tak, jak powinien. Ale jak już wcześniej pisałem to jest urządzenie dla kogoś, kto właśnie czegoś takiego chce. Czyli mały ekran, niezbyt duża moc procesora, ale za to ultramobilny system Windows 8. Nie znam mniejszego, bardziej mobilnego, dłużej działającego na baterii urządzenia z Windows 8, czyli do zastosowań biznesowych. To jest urządzenie dla pracownika korporacji, który często podróżuje pociągami/samolotami itp. i w czasie podróży potrzebuje cały czas pracować nad arkuszami kalkulacyjnymi, dokumentami tekstowymi, prezentacjami itp. i jednocześnie być cały czas online - urządzenie posiada wbudowany modem 3/4G. Oczywiście do sensownego korzystania z tego urządzenia potrzebna jest klawiatura, najlepiej ta oryginalna z wbudowanym trackpointem.