W dniu 2014-08-26 11:43, Chris pisze:
jeśli odnośnie unikania - unikaj Sony - serwis gwarancyjny Vaio jest...
w Niemczech!
3 dni przesyłka w jedną stronę (plus weekend), 3 dni w drugą, jak
wypadło zgłoszenie 30 kwietnia to sprzętu nie odebrali 2.05 a dopiero po
weekendzie.
Łącznie chyba 2 tygodnie bez laptopa.
Dziwne .. miałem SONY i wysyłałem do serwisu, zgłoszenie telefoniczne na
drugi dzień przyjechał kurier UPC i zabrał laptopa, w ciągu 7 dni miałem
naprawionego laptopa w domu.
powyższe dotyczyło Vaio Duo, może inne mają inaczej.
Za to na serwis telefonów Sony nie narzekam, działał szybko i wymienili
na nowy ;) (ale chyba sprzęty wodoodporne tak mają - jak coś padnie to
boją się rozkręcać, wcześniejszego SonyEricssona też wymienili - i też
miał szczelną obudowę)
Ogólnie co do zakupu używka vs. nowy - ja kupuję nowy bo ubezpieczam
sprzęt, teraz wykupiłem ubezpieczenie na 5 lat, z poprzedniego
skorzystałem po 3 latach- jako że nie było już tego modelu w sprzedaży
to dostałem zwrot pieniędzy z zakupu. Ubezpieczenie tanie nie jest, ale
mój laptop jeździ po budowach (poprzedni wypadł z ręki jak stałem z nim
na drabinie) więc prawdopodobieństwo uszkodzenia większe.
W zasadzie lepiej jak dany model wychodzi ze sprzedaży bo można sobie
zmienić na coś nowszego ;)
--
Pozdrawiam
Łukasz
|