Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakiej firmy uzwany ultrabook???

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakiej firmy uzwany ultrabook???
From: zil0g <zil0g@megapolis.prl>
Date: Tue, 26 Aug 2014 13:33:47 +0200
*Poldek* wdusil[a] knefle:

>U mnie w firmie są dwa takie ThinkPad Tablety 2. Jeden ma problem z
>automatyczną zmianą orientacji ekranu przy przekręcaniu tabletu
>pionowo/poziomo. Tzn. w pozycji poziomo trzeba go trzymać lekko ukośnie
>w prawo, bo inaczej automatycznie zmienia orientację wyświetlanego
>obrazu na pionową... Natomiast drugi taki sam działa tak, jak powinien.
>Ale jak już wcześniej pisałem to jest urządzenie dla kogoś, kto właśnie
>czegoś takiego chce. Czyli mały ekran, niezbyt duża moc procesora, ale
>za to ultramobilny system Windows 8. Nie znam mniejszego, bardziej
> [...]

No wlasnie do tego tez zostaly zakupione, uzywaly go osoby ktorym to musialo
dzialac. I w takich momentach nastepowaly zwisy... Na bajkowo-marketningowy
opis urzadzenia pewnie nie tylko ja sie nabralem.
Takie cos to mozna kupic dziecku jesli ma sie za duzo kasy. Osobiscie bym za
taki szit nie dal 300zl. Odnosnie rysika i ekranu tez bym jeszcze z kilobajta
napisal ale nic pozytywnego.