Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Bardzo dobry monitor do malego pomieszczenia

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Bardzo dobry monitor do malego pomieszczenia
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 17 Aug 2014 16:33:58 +0200
Dnia Sat, 16 Aug 2014 23:52:19 +0000 (UTC), amperomierz napisał(a):

> To zaproponuj prosze cos od siebie, badz podaj na czym pracujesz.

Prywatnie na EIZO FlexScan S2432W. Służbowo niestety na iMaku (tragedia nie
monitor) + EIZO FORIS FS2333 (a tu się zdziwiłem, że monitor dla graczy się
całkiem przyzwoicie sprawuje. Ale w końcu to EIZO).

(ciach…)

[ Kobieto! Chcesz się dowiedzieć, co twoje przyjaciółki NAPRAWDĘ sądzą     ]
[ o twoim mężu? Powiedz im, że się rozwodzicie.           (JoeMonster.org) ]