Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Bardzo dobry monitor do malego pomieszczenia

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Bardzo dobry monitor do malego pomieszczenia
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 14 Aug 2014 09:03:06 +0200
Dnia Wed, 13 Aug 2014 23:23:26 +0000 (UTC), amperomierz napisał(a):

> jednak
> przeszkadza mi jego mala rozdzielczosc (1280x1024) oraz fakt ze w Linxie
> wszystko jest wieksze - czcionki, taby, okna. Chyba wiecie o co chodzi.
> Nie miesci mi sie to na ekranie,

Też pracuję na linuksie, konkretnie na Mincie 17. Jest tam prosty mechanizm
regulacji wielkości ikon pulpitu, jest też prosty mechanizm regulacji
wysokości paska (panelu). Używam zbliżonej rozdziałki rozdziałki 1400x1050
i mi wielkości ikon i paska pasują, nie wykorzystuję regulacji.  Ale jak ci
nie, skorzystaj ze swoich mechanizmów.
--
Jacek